Nya tag

Har stått lite stilla med projekt datarum ett tag nu. Tappade lixom lusten när det inte gick som jag hoppats på. Men idag tog jag och slipade och spacklade lite mer. Får se hur det blir sen då.

Helgen var toppen! Först var Björn hit en sväng på torsdagen och hjälpte mig med lite fix. Sen var han hit å drack lite öl med mig på fredagen. På lördagen blev det lite gott och dricka med Björn, Niklas och Sandra. Kvällen blev skitbra, verkligen! Må göra om det =)

Var ganska sliten på söndagen.
Missade dessutom min tvättid i lördags morse.

Fick tag på en ny tid ikv, 17-22. Var tvungen att ta den, trots att jag har lilleman. För just nu har jag två nästan överfulla tvättkorgar. Blir säkert 5-6 maskiner, så får hoppas jag hinner tvätta allt ikv.

Har även bestämt mig för att inte göra något åt väggarna i lillemans blivande rum. Tapeten i sig är fin, men lite sliten. Men det ska in en del möbler där också så man kan täcka över skador och sånt. Gardinerna där inne är på plats iaf.
Väntar bara på Björn nu, som nån dag ska hjälpa mig flytta in två garderober dit från klädkammaren. Sen ska den sista garderoben in i datarummet.

Och när jag hunnit så långt så ska jag tömma lillemans rum på allt skräp, och sen hoppas jag får tag på billiga möbler dit. Vill gärna ha sånt som man själv kan måla om. Har kikat lite på Blocket, och hittade någe. En mindre byrå ska jag köpa och få hitkörd med bussgods. Sen ska den målas om i lämpligt passande färg.

Spännande med lite projekt =)

Sen blir det även ett ljusparty till här hos mig. Tisdagen den 17 november kl 19:00.
Det är en vanlig visning, samtidigt som det är en startvisning för mig. För Mia tyckte jag skulle bli säljare själv. Får se hur det går då =)

Är det nån som vill komma så hör gärna av er!

Publicerat den: 2009-10-27 kl 16:20:50 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Tanya

är det nått spec du är ute efter till lillens rum? så man vet om man ska hjälpa dig spana, eller kanske till och med har nått här hemma =) förrästen har en sån där saccosäck om du vill ha den, den är visserligen väldigt blå.. men du får den om du vill ha den =)

2009-10-27 @ 20:41:32
Länk: http://datsmore.blogg.se/inredning/
Tanya

ja men då är den din! =) Tänkte det, att det kunde vara kul för oliver med en saccosäck =) Å här hemma tar den bara upp plats, sitter väldigt sällan i den..

Jessica

kul att du håller på fixa,ska bli kul att få se hur det ser ut nån gång

2009-10-28 @ 11:42:09
Länk: http://[email protected]
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: