Lillemans rum

Stökade bort alla grejer från lillemans rum här om dagen. Fick hjälp av Björn att flytta in två garderober. Och igår kväll hjälpte han mig flytta in spjälsängen dit.
Satan så bra han sov inatt! Behövde inte gå in och nappa honom en enda gång.
Och bara för att jag skrev det nu så kommer kommande natt inte alls bli lika bra.
Kommer lägga upp bilder på rummet så fort jag tömt kameran.

Jag har även äntligen införskaffat tallrikar. Pappa betalade, på ICA Maxi. Inte helt fel.

Sen får jag se om mamma ev tar med lilleman ut på en promenad imorron så jag får slipa och förbereda för målning ifred. Och i annat fall så har A lovat att komma och hjälpa mig på söndag innan han börjar jobba.
Sen är det bara hall och v-rum kvar att snygga upp. Tänkte ev göra en vägg i taget, för att slippa känslan av att man har brått att få allt klart på en gång. Tror det är lättare att göra ett bra jobb också om man inte behöver ta allt på en gång. Sen blir det förhoppningsvis inte lika stökigt heller.

Idag är det fredagsstädning som gäller. Har juh inte städat här riktigt sen jag flyttade hit. Ska även försöka hinna/orka torka golv idag.
Kanske hinner få till lite fredagsmysigt här, och lägga upp nå bilder på hur det ser ut =)

Publicerat den: 2009-10-30 kl 14:22:58 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Soya

Nyfiken att se hur det ser ut :)

2009-10-30 @ 22:13:13
Länk: http://soyasblogg.se
Camilla E Lindström

Hej

Nu har du sista chansen att Vinn en handväska värd 950 kr från Caia of Sweden



Tävlingen pågår tills onsdagen den 4 november kl. 23:59.



Tävla här:http://emring.blogspot.com/2009/10/tavling-vinn-handvaska-fran-caia-of.html



PS. Imorgon startar en ny tävling, då är vinsten en snygg tröja från Jumperfabriken

Mvh Camilla

2009-11-04 @ 16:12:39
Länk: http://emring.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: