Strömavbrott

Imorse vid halv 9 slocknade allt här hemma. Strömavbrott.
Jag hade tvätt kvar sen igår kväll, som jag alltså inte kunde göra mkt med.
Jag hade tänkt dammsuga en massa, men kunde inte göra så mkt åt det heller.

Ist tänkte jag att jag skulle duscha. Men inte heller det gick. Antagligen för att vi har fjärrvärme nu.

Så då gick jag ut en sväng med pappa och O. Blev runt 7-8km iaf.

Kom hem och strömmen hade kommit tillbaka. Men till och från ett tag till så slocknade allt. Fick till slut duscha. Och sen stack A och O till stan. Så då blev man själv.

Passade på att dammsuga överallt då. Dammade lite. Torkade golv. Körde igång en tvättmaskin till. Och efs vädret är (var) fint så blev jag ölsugen. Dessutom gjorde nog städningen sitt också =) Så pappa var snäll och kom hit med nån öl åt mig =)

Nu blev dock vädret inte så fint. Solen gick i moln och nu regnar det. Men öl är gott ändå =)

Publicerat den: 2009-05-21 kl 13:38:16 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: