Dags för lite nytt

Gick och la mig i hyfsad tid igår. Men kunde verkligen inte somna. Gick upp och kikade på TV en sväng, innan jag gjorde ett nytt försök att lyckas somna. Men icke.

Ist låg jag och tänkte på våran hallbyrå. Kom helt plötsligt på att den inte alls passar i hallen. Insåg också att det är dags att betsa den, för den är verkligen inte snygg just nu.

Så direkt då jag kom på jobbet imorse, så satte jag igång att plocka iordning allt jag kunde tänkas behöva.
När jag kom hem ikv, vi hade ätit middag, O hade somnat, så satte jag igång. Så nu är den betsad.
Imorron ska toppskivan lackas första gången.

När detta projekt är färdigt så ska den flyttas in i sovrummet. Det blev så tomt där spjälsängen tidigare stod. Och det kan gott behövas lite mer förvaring där inne. Dessutom ska det upp lite tjusiga saker på den =)

I samband med att detta färdigställs så ska även en del andra småsaker göras i sovrummet. Måste försöka göra något åt dessa kala väggar osv. Och då känns det bra att ta detta rum för rum =)

Publicerat den: 2009-05-28 kl 21:52:49 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: