Äntligen en ledig dag

Vi var igång redan strax efter 7 imorse.
Vid halv 10 gick vi ut med Zandra en sväng.

Nu väntar jag på att A ska bli klar, så vi kan gå ut och sätta upp värsta grymma gungställningen till O =) Var förbi jobbet en sväng tidigare idag och skaffade en babygunga. Så nu vill jag få upp den så han kan få gunga =)

Medans vi (iaf A) fixar med gungställningen ska O få premiärgå med en av gåvagnarna ute. Smidigt när man har två, så kan man ha en ute och en inne. Slippa dra in ytterligare skit.

Publicerat den: 2009-05-16 kl 12:35:39 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Jenny

Hej:) Hoppas du har en riktigt fint kväll! Här har jag varit krasslig senaste dagarna så det har inte blivit många steg med min räknare alls :( Hur går det för dig, kommit i gång?



Tänkte regga mig på motiomera där det är gratis att regga steg :D hihi så from måndag sätter jag igång på allvar!



Vill önska dig en fin lördagkväll! Kram Jenny

2009-05-16 @ 21:29:44
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: