Filmklipp

Hade tidigare problem med att lägga upp filmklipp i bloggen. Fick en utförlig instriktion av snälla Babbi via mail, så jag vet hur man gör. Dock går det inte så bra när jag och min dator inte vill samma sak.
Sen dess har jag inte försökt nå mer. Men framöver, när tid och ork finnes samtidigt, så ska jag försöka igen.

Tills vidare finns filmklippen på min sida på Familjeliv. TuffLoysan heter jag där.

O tycker verkligen om dammsugaren. När man startar den, och han sitter i gåstolen, så ska han vara med. Och idag fick han leka lite med dammsugaren, på minsta sugstyrkan. Han tyckte det var såå roligt att stoppa in fingrarna, och sätta handen för suget. Så det finns det ett filmklipp på.

Sen är det två klipp på honom när han rejsar fram i gåstolen.

Publicerat den: 2009-03-06 kl 21:26:30 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Babbi - [Design & Foto]

Skitdator :-D Hoppas den slutar jävlas snart :)

2009-03-07 @ 00:11:19
Länk: http://babbidesign.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: