Trött och irriterad

Är huuur mkt som helst som ska göras här hemma. Både inne och ute. Och det är sånt som jag måste passa på att göra medans O sover. Men samtidigt så måste jag ta tag i promenerandet också. Och det är också sånt jag måste passa på att göra när han ska sova. Annars får man dras med en gnällig i vagnen hela vägen.

Lite irriterad blir man också på O, som ska va och rota i allt hela tiden. Så fort jag plockat upp allt han slängt fram så åker det fram igen. Om och om igen. Hela dagarna.
Han ställer sig upp överallt nu också. Och börjat gå längs möbler. Men balansen är inte den bästa, så titt som tätt ramlar han. Och det blir stortjut.
När man ska fixa med disk så är han och rotar i diskmaskinen.

Lite less att det fortfarande är gränsfall på att det är för kallt för att ha blommorna ute på nätterna. Vilket betyder; antingen får dom stå inne tills man kan ha dom ute dygnet runt. Eller så får man plocka dom in och ut varje dag.
När dom står inne så gäller det att stänga dörren så varken O eller katterna är och river i dom.

Lite less på att katterna går runt benen hela tiden vissa perioder. Kan inte ta ett steg utan att dom är där.

Vilka problem alltså..

Publicerat den: 2009-06-05 kl 09:44:27 | Kommentera här! 4 st


Kommentarer
Maria

vad är dte för blommor, jag har mina ute dygnet runt och dte går bra =) Det är ju dock penser och lobelior

2009-06-05 @ 18:06:00
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
Maria

OKi, jag vet nog vad du menar för ena, men kan inte komma på namnet jag heller, men då förstår jag du inet har dem ute om nätterna, lite kallt ännu.

2009-06-05 @ 20:43:07
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
Sussi

hehe, alla behöver vi en liten paus från allt ibland.

Du verkar behöva det nu.



Kram kram på dig!

2009-06-05 @ 23:06:01
Länk: http://suzilemon.blogspot.com/
Anonym

Åh känner verkligen igen mig, så mycket man vill hinna få gjort i hemmet men samtidigt vill man passa på att få lite egen tid! Kruxigt!



Frisyren hade frisören fixat men jag brukar göra samma själv så ingen större skillnad, så härligt att bli ompysslad. Hoppa ni har en fin kväll, kramisar

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: