Trist väder

Har inte alls varit nå kul väder dom senaste dagarna. Regnat. Blåst. Haglat. Och emellanåt tittar solen fram.
Har börjat tvätta av räcket på bron på framsidan, så det är klart för lasering när vädret är bättre. Har hållit på och funderat på om det inte skulle vara snyggt med vita räcken på altanen och bron, och sen laserat golv.. Skulle passa bra nu när man ska ha vita knutar och fönsterfoder. För så blir det; vita knutar. Till att börja med iaf =)

Men sen bestämde jag mig för att lasera ALLT i en kastanjebrun färg. Och vill man ha någe vitt så är det bara att måla det nästa sommar =) Bra att kunna prova sig fram lite.

Tog även och bokade en klipptid idag. Behöver inte vänta längre än ca 3 veckor. Helt ok. Skiter dessutom i att betala för färgning, för då skulle jag säkert få vänta ännu längre på en tid. Så färgningen kommer jag sköta själv efter klippningen.

Sen fick jag ett samtal igår av en av cheferna på sjukhemmet. Dom efterlyste nyckeln, som jag kvitterade ut för två år sedan =) Så jag gick dit och lämnade tillbaka den idag. Behöver den egentligen inte. Förutom för att komma in till rummet där jag har mitt skåp med lite grejer kvar, men sånt löser sig alltid.

Tog en helt underbar powernap med O i våran säng efter lunch idag. Och sånt borde man unna sig själv lite oftare. Fattar inte vad det är med mig. Är så sjukt trött nu för tiden. Spelar ingen roll om jag sover bra på nätterna eller ej. Men som många andra säger; det kanske beror på vädret.

Hoppas på bättre väder nu snart, så man kommer igång med mer målning.
Men nu blir det läggdags!


Publicerat den: 2009-06-04 kl 21:33:16 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: