Schemalagd städning

Igår satt jag och tänkte på ALLT som måste göras här hemma. Både invändigt och utvändigt.
Det utvändiga kan jag dock inte göra något åt så länge det ska vara sånt här pissväder. Och denna veckas schema grundar sig på att vädret håller i sig.

Men sen gör det absolut ingenting om vädret är hyfsat på förmiddan, för då kan man hinna pyssla på lite ute då.

Så schemalagd städning kör jag på denna vecka. Börjar förbereda ikväll, efter jobbet.
Och det känns faktiskt riktigt bra, att ha en lista där det står vad som SKA göras varje dag. Sen är det bara plus i kanten om man hinner med mera =)
För att inte tala om hur lättsamt det helt plötsligt kändes. Längtar redan tills imorron =)

Publicerat den: 2009-06-08 kl 07:35:56 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Sussi

Vad duktig du är :)

2009-06-08 @ 08:21:36
Länk: http://suzilemon.blogspot.com/
emma

din städning kommer nog gå som en dans... finns de nått verttigare än att planera in sånt, säger ja.. världens bästa planerare, skulle kunna planera mina nysningar med...=)



kram!!!

2009-06-08 @ 18:03:13
Länk: http://ammas.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: