Min födelsedag

Helt plötsligt är min födelsedag inte lika viktig som tidigare. Förr så har jag alltid börjat få pirr i magen när vi går in i juni månad. Trots att det då är tre veckor kvar till denna dag.

Nu håller jag knappt reda på hur mycket jag fyller, men jag tror det blev tjugotre denna gång..?

Började småfira "lite" igår, i goda vänners lag.
Hade bestämt att fira midsommarafton med Tobias och Ylva. Skulle äta och dricka gott.

Kvällen innan pratade jag med en vän, som var ensam från sin gubbe hela helgen. Bjöd hit henne.
På midsommarafton fick jag ett sms av en annan väldigt god vän, som skulle vara helt själv på midsommarafton. Så jag bjöd hit även henne. Sen fick jag veta att en av svågrarna skulle komma hit, med en polare.

Det slutade med att mina två bästa vänner kom hit, Tobias och Ylva, och sen även Nicklas med TVÅ polare. Fult hus här alltså. Och jag kan ärligt säga att jag inte riktigt minns allt som hände under kvällen. Hittade tex en sprucken kondom i en av blommorna i köksfönstret =)
Vad jag dock kommer ihåg är att kvällen var heeeelt underbar!

Idag var man hyfsat seg på morronen/förmiddan när man klev upp. Tog det ganska lugnt till att börja med. Men sedan satte vi igång att tapetsera klart hallen. Hade bara nån enstaka våd kvar. Så nu är det färdigt. Bara golvet kvar nu. Och om vi väljer det golv som jag är sugen på så kan jag hämta hem det här som helst, efs det är lagervara =)
Ska rådgöra med A, och se vad han säger.

Fick sen lite besök av låtsasfarmor och farfar, och sen av Jonas och Bea, innan det var dags att påbörja middagen. Helgrillad fläskfilé med klyftpotatis och bea. Supergott, tyckte alla =) Så det var bra betyg.
Tack till Jonas som var så snäll och lånade ut tio öl till oss. Det gick åt en hel del öl igår kväll, och jag ville inte stå där idag, och inte kunna bjuda på nånting.

Så den här födelsedagskvällen har varit grymt bra. Fick en cykelstol till O, att fästa på min cykel. Positivt var att man inte ens behöver pakethållare för att montera den. Negativt var att jag redan hade fått en pakethållare av pappa, som skulle monteras på min cykel.
Så vid tillfälle skall den monteras. Sen tar vi oss en provtur tror jag =)

Fick en jäkla massa lotter, som jag vann totalt 220kr på. Första fem lotterna vann jag på fyra av fem. Inte alls dumt =)

Publicerat den: 2009-06-21 kl 00:55:36 | Kommentera här! 7 st


Kommentarer
Angelica

Men då passar väl ett grattis i efterskott bra här =)

2009-06-21 @ 03:34:01
Länk: http://anejlica.blogg.se/
Soya ★

Grattis för tusan :)

2009-06-21 @ 10:25:24
Länk: http://soya.blogg.se/
Mamma Russin

grattis grattis..:)

2009-06-21 @ 11:05:08
Länk: http://enburkrussin.se
Tanya

Synd på ölen, vet nog vem som var bra nog delaktig i att den tog slut. till och med hade med sig en å annan som färdkost..

Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Grattis i efterskott!

2009-06-23 @ 20:47:43
Länk: http://annlouise-sjostrom.com
Babbi - Bloggdesigner

Grattis i efterskott tjejen! Födelsedagar som är så skoj! Tack för gratulationen ang bäzn, jag ska upp om 3 veckor igen :)

2009-06-23 @ 21:18:48
Länk: http://babbidesign.blogg.se/
emma

hej!



grattis vännen i efterskott!



va ju hem förra veckan men hann tyvärr inte kika in hos dig, ja e så himla nyfiken på hur ni har d.. ville så gärna hinna ses, men du vet... ja hinner inte me nått, en vecka går fort.. ja få ordna ett party nästa gång ja kommer hem, då må alla komma!

hoppas du mår bra. vart lite nyfiken på hallen, tapetsera, gjort nått mer nytt... mera bilder!



snosa på oliver åt mig!=)



kram!

2009-06-24 @ 09:56:46
Länk: http://ammas.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: