Lite effektiv

Gjorde klart det sista av städningen i köket idag (putsade sista fönstret, torkade av väggar och lister, dammsög).
Har även hunnit ut och måla en sväng. Så vardagsrumsfönstrena vid altanen är nu färdiga. Påbörjade dom två sista fönstrena på samma vägg, samt två knutar. Men färgen tog slut. Sen så blev jag attackerad av en stor spindel också. Så jag gav upp, men känner mig ändå nöjd med dagens insats.

Zandra kom förbi en sväng också, på väg hem från BVC. Surrade lite med henne. Och Jenna hade fått sin tredje tand. När vi kom in igen och hade ätit lunch så var jag tvungen att inspektera Os mun. Och visst faan, han har också fått sin tredje tand nu =) I överkäken, till vänster om mittentänderna som ännu inte finns. Superkul! Hoppas på fler tänder i den där lilla munnen snart.

Har sedan dess hunnit putsa alla vardagsrumsfönster på insidan, dammat i v-rummet, rivit en del tapet i hallen, ansat amplarna ute på bron, kört nån tvättmaskin och planterat mordagsrosen jag fick av mamma. Så lite effektiv har man nog allt varit =)
Ska ge mig på att plocka ur diskmaskinen nu innan O vaknar, och fylla på med nytt. Och så fort han vaknar så ger jag mig på städning i v-rummet igen.

Gäller att vara extra effektiv idag, så man med gott samvete kan ut och gå med Zandra imorron om vädret är skapligt. Sen går det bort några timmar på torsdag också, för då är det avslutning med föräldragruppen.

På fredag ska iaf all städning här hemma vara färdig, för då ska jag köpa mig en platta öl och njuuuuuta av ett helstädat hem =)

Publicerat den: 2009-06-09 kl 14:34:28 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Jenny

Guu så duktig du är, kom hit o fortsätt gärna fixandet här också för jag är totalless på byggkaos nu, haha!



Ha en fin kväll gummsan, kramisar

2009-06-09 @ 20:45:31
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Babbi - Bloggdesigner

fullt upp hör jag, skönt ibland det :)

2009-06-10 @ 13:57:19
Länk: http://babbidesign.blogg.se/
jessica

super duktig är du

2009-06-10 @ 14:46:39
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: