Legat på latsidan

Ja idag har det inte blivit mkt städat här inte. Men det gör inget, efs jag ändå ligger så pass bra till på mitt städschema =) Tog iaf tag i att sortera bland alla papper i skrivbordet. Fick en del kastat, och lite ordning på resten. Gick även igenom dom tre påsarna som jag tömde ur hallbyrån när jag skulle betsa den. Och även där blev det lite slängt.

Gjorde oss ett försök på en promenad med Zandra och Jenna på förmiddan. Gick mot Dvärsätt, men vände för det såg regnigt ut bortöver. Gick mot Hissmofors ist, men även där såg det blött ut. Så det blev inte såå mkt promenad. Men det var skönt att komma ut en sväng iaf, och få surra av sig lite =)
Innan promenaden gjorde jag iordning lite färg nere på jobbet. Ska hämta hem det imorron, så det finns på plats när det fina vädret bestämmer sig för att infinna sig igen.

Kostade på mig att sova en stund med O på eftermiddan också. La oss i våran säng runt halv tre, men han bökade på ända till tre. Då blev han huuur lugn som helst. Låg och pillade på en sak. Var helt säker på att han skulle somna vilken sekund som helst. Men ist var det jag som somnade. Vaknade av att telefonen ringde vid fyra-tiden. Och då låg O fortfarande vaken, men helnöjd. Pillade på sin sak fortfarande. Men lite farligt det där, när man själv somnar.

Sen blev det besök av pappa och Mattis, med lite go-mat från Frasses. Och nu har jag roat mig med att plocka ur ALLA filmer ur filmbyrån. Och det är några hundra det. Dammsög ur lådorna, och sorterade mina filmer i bokstavsordning, hahah. Överambisöst (stavas?) eller vad? =)

Nu blir det nog sängen. Kanske hinner damma lite här inne imorron bitti, innan vi ska på avslutning på föräldragruppen. Och om det är bra väder skulle vi nog ge oss på en lite längre promenad imorron. Och är det bra väder kanske jag hinner måla lite mera =) Annars blir det full rulle med städning inne.
På kvällen är det skolavslutning för yngsta brorsan.
Sen är det fredag, och sluttampen på denna storstädning.

Publicerat den: 2009-06-10 kl 23:48:29 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: