Fortfarande gnällis

Blev ut och vandra med Zandra och Jenna imorse. Småregnade nån gång ibland, men det gjorde inte såå mkt.
Annars så har man varit liiite rastlös idag. Har haft tid att sitta/ligga och kika på TV/film en del.

O somnade när vi var ute, och när vi kom hem så sov han nästan två timmar till ute på bron. Helt otroligt. Men sen när han vaknade så har det varit en del gnäll till och från.
Nöjd blev han först när han fick lägga sig vid 18-tiden. Antagligen var han övertrött där på slutet, trots att han bara hade varit uppe 9 timmar, och sovit 3 av dom timmarna.

Men redan efter 1,5timmar så vaknade han. Och skulle inte sova mera. Så han fick vara uppe. Har precis lagt honom nu. Får se om han tar och somnar. Skulle som vara bra det, för NU går jag och lägger mig. Är så trött att det värker i ögonen av att vara vaken.

Har planerat in dans med Ylva och Bea den 13 juni. Blir toppen det!! =)

Publicerat den: 2009-06-02 kl 21:05:02 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Bea

Haha jag räknar typ ner dagarna.:P Helt otroligt vad roligt det var!

Sussi

Det verkar som om alla haft en gnällig bebis idag. Samma hos mig, Elias har varit extra kinkig ikväll.



Hoppas det blir bättre i morgon.



Kram kram!

2009-06-02 @ 23:24:12
Länk: http://suzilemon.blogspot.com/
stina

ja det är ju det som är det dryga, att det stinker.....

menmen. får se, man kanske röker lite i sommar och sen ger sig till hösten. ska vi ha fler barn måste vi ju ändå sluta igen, så det är egentlgien ingen större mening med att börja liksom...

2009-06-04 @ 12:17:43
Länk: http://psychololita.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: