Åh, så varmt!

Hade över 30 grader varmt när jag gick upp före åtta imorse.
Inväntade brorsan, som kom strax efter åtta.
Satte igång och målade direkt.

Hann med en strykning runt alla fönster, + lasera klart hela innertaket på bron. Och det på bara ca 3 timmar.

Sen gick jag och O en sväng på byn.

Annars så har kvällen bjudit på lite öl och hamburgergrillning. Har även hunnit monterat på cykelsitsen till O på min cykel. Efter många om och men fick vi till det. Så imorron blir det en premiärtur hem till mamma för att hämta en cykelhjälm som hon köpt till O. Kanske blir nån mer sväng ut också.

Imorron kommer även pappa hit och hjälper mig lägga sista strykningen runt fönster och knutar. Sen är det äntligen färdigt. Då är det bara vid hängrännorna och vindskivorna kvar. Men det får vänta tills man har tillgång till nån maskin av något slag.

Resten av denna kväll blir det lite öl och städning. Ev köra nån tvättmaskin. Kul lördag =)

Publicerat den: 2009-06-27 kl 20:38:48 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Babbi - Bloggdesigner

Hej! Ang fisken, har själv svårt att tillaga dem, men denna saltade vi o pepprade o la in i folie på grillen!

2009-06-29 @ 00:46:21
Länk: http://babbidesign.blogg.se/
Mamma Russin

det är det lösen du fick sist.. fattar inte varför det inte funkar.. sist funkade det inte för amanda men för alla andra.. du kom in förra skyddade jag skrev va??

vet inte vad som är felet faktiskt..



kram

2009-06-30 @ 22:50:00
Länk: http://enburkrussin.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: