Vilken dag

Gick upp hyfsat tidigt och tog med mig O in i duschen.
Sen blev det lek och frukost, innan jag tyckte det var dags för honom att sova en stund. Ville gärna att han skulle sova lite innan vi skulle iväg. Och som han sov! Mellan 1,5-2 timmar. Blev liite stressad, iom att vi skulle iväg. Och jag ville helst inte att det skulle bli fööör sent. Men att han aldrig kan sova så länge annars, när man bara ska vara hemma. Konstigt.

Iaf så for vi iväg på Rödön. Fick lite fika hos Maria och Peter. Kikade runt i deras hus. Verkligen suuuupermysigt!! Hade lätt kunnat bo där.
Sen fick O lite gröt innan vi bestämde oss för att promenera hem. (Åsa, jag försökte kommentera hos dig men det gick icke. Det är 12km hemifrån oss och ut på Rödön.)

O somnade nästan direkt i vagnen. Solen sken. Var dock inte såå varmt. Blåste lite också, men inte så farligt. Tog ca 2 timmar innan vi var hemma. O sov fortfarande då. Och sov ca 30 minuter till. Herregud så han har sovit idag. Vilken tröttis.

Jag är också tröttis nu. Skulle gärna kunna gå till sängs redan nu. Men jag har lite tvätt att sköta. Måste passa på nu, för imorron bitti ska dom spola nå brunnar. Så vi kommer vara utan rinnande vatten under morrondagen. Och i värsta fall även tisdag.
Så jag har tappat upp 6 flaskor vatten så man klarar sig ett tag iaf. Måste dessutom upp i ottan imorron för att hinna duscha då.

Pga detta så skiter jag i promenader imorron. Vill inte gärna svetta ner mig och sen inte ha tillgång till dusch. Så ist tänkte jag jobba imorron, efs A ändå är ledig. Sen är det babysim på eftermiddan.

På tisdag är det dags för BVC igen. Känns som det var evigheter sen vi var dit sist, fast det bara var en månad sen. Gissar på att han iaf är uppe på 10kg nu.

Publicerat den: 2009-04-19 kl 21:47:20 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Maria

tack för idag, det var trevligt =)

2009-04-19 @ 22:16:38
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
jessica

va mysigt att ta en långpromenad,det gjorde jag ida med:)

2009-04-20 @ 15:40:47
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Sussi

10 kg...

Elias väger redan nu 8 1/2 kg, hahaha!

Och han är bara 5 1/2 månad.

En liten knubbis :)



Verkar som du har det bra nu när man läser bloggen.

Skönt det.



Kram!

2009-04-20 @ 20:36:08
Länk: http://suzilemon.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: