Lite bättre

Igår knaprade jag i mig inte mindre än 4 alvedon och 1 ipren. Alvedonena hjälpte ingenting.
Tidigt Imorse tog jag en ipren, innan jag somnade om en stund. Mitt på dan tog jag en till, för jag kände mig inge bättre. 1 timme efter det kollade jag tempen. Närmare 39 grader. Trots ipren. Undrar hur hög feber jag haft egentligen.

På eftermiddan blev jag lite piggare, så pass så jag orkade dammsuga det värsta. Sen orkade jag till och med ta en dusch.
När A kom hem hade han med hostdämpade tabletter som Jonas köpt. Tack så mkt!
Febern känner jag knappt av, men ist känns det som man har ett jävla rivjärn i halsen. Har aldrig haft sånt halsont som idag. Fy faan säger jag.
Har hellre allt annat som tillhör en förkylning, bara jag slipper halsont.

Funderar på att tugga i mig lite mer tabletter och lägga mig i soffan och se en film. Känns inte som nån mening att försöka sova i sängen. För där tänker man mer på allt som gör ont.

Publicerat den: 2009-04-04 kl 22:12:14 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
☆Soya☆

svar:

jo han ska väl alltid va med och bestämma varesig han är intresserad eller ej :(

2009-04-04 @ 22:42:32
Länk: http://soya.blogg.se/
Sussi

Oj då, din stackare.

Hoppas du blir bättre snart för det där lät inge kul.



Kram!

2009-04-05 @ 09:57:49
Länk: http://suzilemon.blogspot.com/
Jenny

Åhh uscha stackare, krya på dig!



Jag funderar på att sälja den eftersom vår lilla sessa kommit på hur hon ska krångla sig ur bältet och ställer sig upp och står där och vinglar... inte så roligt när man har en trehjuling... o sen bor vi på landet så jag har svårt/omöjligt att ta mig fram på vissa vägar... trist för annars är vagnen super o har en kompis som haft likadan vagn till sin dotter från nyfödd till 2 år nu....



Hoppas du får en fin dag, o kryar på dig snabbt! Kram Jenny

2009-04-05 @ 13:05:15
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: