Kaos

Bara för att jag är superslö och inte orkar mycket så skulle allt hända idag.
Började med att O tuggade i sig lite papper, och spydde upp en del av frukostgröten. Bara att byta kläder.

Sen hittade jag något brunt på golvet. Som sedan visade sig komma från O. Hela han och gåstolen var full med det där bruna. Bara att plocka av kläder och allt, och slänga honom i duschen. Sen skrubba gåstolen ren.

Vardagsrummet ser ut som helvete. Golven skulle behöva torkas, efs man inte vet hur långt han dragit fram med bajs under fötterna. En jäkla massa tvätt skulle ha tvättats.

Idag har jag en jobbig hosta. Ska se om nån kunde fara på apoteket i stan och köpa hostdämpande. Annars kommer jag hosta tills jag spyr innan dagen är slut.

En sån här dag skulle man verkligen behöva hemhjälp.

Publicerat den: 2009-04-04 kl 11:05:56 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
♥ MammaRussin

usch .. låter inte som en bra dag du..:(

hoppas du fick lite hostmedicin.. Krya på dig...

2009-04-04 @ 18:50:30
Länk: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: