Dags för eget rum

Vet att många kanske tycker det är sent att låta sonen börja sova i eget rum vid 9 månader. Vet att många går över till eget rum mkt tidigare. Men tiden går alldeles för fort. Känns inte som det gått 9 månader sedan han kom. Man hinner inte med.

Dessutom har hans rum varit lite av ett förvaringsutrymme hittills. Men jag ska ta och plocka bort sånt som inte ska vara där, köpa en mörkläggningrsgardin, flytta in spjälsängen och stöka på lite. Sen tänkte jag han skulle få börja sova i eget rum.

Men jag tycker annars det är mysigt att ha honom i samma rum som oss. han ligger i sin säng hela nätterna. Och det är underbart att vakna till hans prat på mornarna.
Kommer bli tomt.

Idag skiner solen. Är sugen på att gå ut, så man kanske skulle ge sig ut en sväng om en stund. Trots att jag bestämt mig för att stanna inne.

Publicerat den: 2009-04-29 kl 09:12:53 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Sussi

Skit i vad folk tycker. Elias är snart 6 månader och han sover inte ens i sin egen säng :)

Eget rum vid 9 månaders ålder kommer det verkligen inte bli tal om här hemma, hahaha!



kram på dig!

2009-04-29 @ 11:31:30
Länk: http://suzilemon.blogspot.com/
☆Soya☆

Stella sover fortfarande inne hos oss men i egen säng. Har inte bråttom att hon ska flytta till eget rum men för hennes nattsömn så kanske det är bra. Vi stökar ju runt när vi lägger oss och Martin snarkar (kanske jag med, vad vet jag) Så jag tror ju att hon skulle sova ännu bättre om hon eget rum. Men som du säger, vad tomt det skulle blir :S

2009-05-01 @ 01:45:24
Länk: http://soya.blogg.se/
☆Soya☆

Oj vad tokigt jag stavar. Kanske dags att lägga sig :P

2009-05-01 @ 01:46:28
Länk: http://soya.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: