Helt sjukt

Känns helt overkligt att man redan är i vecka 30. Det känns verkligen att man passerar den största milstolpen under graviditeten.
Det är bara 10 veckor kvar (+/- några veckor). Svårt att fatta. Är rädd att det är nu framöver man kommer börja bli nervös inför förlossningen. Men hoppas man kommer hålla sig någorlunda lugn.

Kommer bli en tid då mkt ska göras. Men det känns verkligen såå bra! Det är nu nedräkningen börjar, och jag har juh min lilla baby i menyn till höger som hjälper mig att räkna dagarna =)

Publicerat den: 2008-05-24 kl 01:13:14 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Tanya

Ja du, tiden går fort... Kommer nog gå lika bra framöver också ska du se =)

Jenny

Ja nu är det inte långt kvar :)



Hur har det varit för din mamma, har hon gått över tiden eller fött tidigare ?? Man brukar nämligen kunna ärva sånt... Min mamma fick alla fem barn före utsatt datum och jag lika så...



Jag är så nyfiken på bilder från er renovering av alla rum och på vagnen :)

2008-05-25 @ 00:10:35
Länk: http://www.jenny-jnsson.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: