Underbara helg!

For till Hammerdal i fredags kväll.
Spenderade kvällen i soffan, med nån öl.

Lördagen for vi en sväng, och jag blev bjuden på dagens första öl strax efter mitt på dan.
Hann med en kik på möbler, tårta och en tur runt Hammerdal.

Sen blev det soffmys innan det var dags att göra sig iordning för julfest.

Åkte buss till Strömsund vid 18-tiden. Där blev det julbord, och några öl. Följt av några fler öl. Och ännu fler. Är lite imponerad över mig själv, att jag drack så pass mkt utan att bli dålig.

Fick dansa med världens underbaraste person heeeela kvällen. Så mysigt att det inte går att beskriva. Och superkul att ha fått komma iväg på dans igen också, för det är verkligen alldeles för sällan.

Åkte buss tillbaka till Hammerdal vid 02:30.
Var hyfsat trött då, men som vanligt när jag druckit en del så kan jag inte sova länge. Sov ca 5-6 timmar under natten.

Idag har det verkligen varit slappt. Har bara legat i soffan heeela dagen, med väääärldens underbaraste person!

Har nästan precis kommit hem. Varit liiite orolig sen igår, då jag fick veta att katterna skitit i bland annat soffan. Tur man har så snälla bröder som städar upp det värsta. Dock ska jag ändå låna hem mattvätten från jobbet imorron, och städa riktigt.

Sen fick jag se nu när jag kom hem att dom på nåt sätt tagit sig in i sovrummet, och skitit på överkastet.
Ena julstjärnan låg på golvet.
En porslinsängel som stod i fönstret låg på golvet. Mina porslinsänglar är något jag är väldigt rädd om, för ända sen Jessica dog så har jag verkligen fastnat för såna. Och då speciellt änglar som ser ut som barn. Ska se om den går att laga.

Helgen har varit helt underbar! Saknar dig redan..

Publicerat den: 2009-12-06 kl 20:52:45 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: