På lördag kommer jag!

Får besök av Mr A på fredag kväll.

På lördag far vi en sväng till Sveg. Tar med lilleman också, så ska försöka planera in så han iaf sover en av turerna.


Äntligen ska jag få hälsa på dig vid graven. Tända fyra gravljus; ett för varje år du varit borta. Ta egna bilder på din viloplats.



Sen lät det som att Mr A far hem redan på lördag kväll.
Blir hem till mammsen en sväng då, och fira Martin.

Sen blir det julbord på Arctura med familjen och Andreas på söndag.

Kan nog bli en bra helg! Sen hoppas jag det slipper dröja ända tills fredagen igen, innan jag får träffa Mr A igen. =)

 

 

 

Publicerat den: 2009-12-14 kl 21:57:15 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Anonym

Skulle oxå ha velat dejta dig, men nu är de ju A först oc ni har säkert redan hunnit hångla. ;)

Emma

ojoj.. ge dig te känns nu=)

Kul Loysan, här står dom på kö:)

2009-12-17 @ 16:39:21
Länk: http://ammas.blogg.se/
Johanna ♥ Minna

Hehe Anonym beundrare har du minsann! :D

2009-12-18 @ 09:45:39
Länk: http://salkert.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: