Dåligt väder?

Semestern närmar sig. På fredag far vi.
Brorsan började kika i måndags hur vädret kommer vara i Turkiet den veckan vi är där. Först såg det ut som att det skulle regna hela helgen, för att sen bli soligt under veckan.
I tisdags kollade han igen, då var det strålande sol heeeela veckan.
Idag såg det ut som det skulle bli en del regn även under veckan.

Trist om det är skitväder den där veckan, men samtidigt skulle jag inte bli jättebesviken ändå. Jag ser det mer som "satan vad härligt att få komma iväg på en resa, se nåt annat, slippa alla måsten för en vecka." Men man får se. Vädret hinner juh ändra sig än.
Det visar sig.

Nästan packat klart redan. Ska handla lite mer som ska med imorron. Sen blir det en sväng på bolaget på fredag. Må juh se till att ha nån öl tills man kommer hem =)

Publicerat den: 2010-05-19 kl 19:55:12 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Sandra

Härligt med semester! Hoppas på sol!

'

Vi bor också i en trea nu på 90kvm och jag skulle inte kunna tänka mig något mindre. Är ju ett rum för lite redan nu, och sen skulle jag gärna ha ett extra rum.

Synd att de bara är de små husen och har vettigt pris!

2010-05-20 @ 08:56:37
Länk: http://perfectbynature.blogg.se/
Anonym

vart i turkiet ska ni åka?!

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: