Utgång

Var bjuden på födelsedagsmiddag hos Helena igår.
Sen underhöll hon och Alex med Singstar innan dom skulle in på krogen.
Hade bestämt mig för att inte följa med ut, utan gå hem ist. Men det slutade med att jag följde med brudarna in till stan.

Kvällen var helt ok, trots att jag hatar krogen hahaha.
Skulle juh även ställa fram klockan en timme. Kom inte hem förrän runt 4 imorse, efter omställningen.

Hyfsat trött i kroppen "imorse" när man vaknade. Men upp tog man sig, orkade till och med köra igång lite väggmålning =)

Nu väntar jag bara på att lilleman ska komma hem. Saknar honom.
Får se om han ska på dagis imorron eller ej. Fick juh hämta honom tidigare i fredags för att han var kass i magen. Misstänkt magsjuka, efs det går magsjuka på dagis just nu. Han har dock inte spytt nåt än vad jag vet, och man kan hoppas han slipper det också.

Har börjat med Stop n grow på allvar nu också, för nu vill jag ha långa fina naglar som man kan pyssla om =)
Sen hoppas jag att jag hinner måla klart sista väggen i v-rummet kanske imorron. För då kan jag äntligen flytta TV-bänken som nu står i hallen. Å sen kör jag igång med sista väggarna i hallen när tid och möjlighet finnes =) Ska bli skönt när hela detta projekt är färdigt så man åter igen kan få lite ordning på tillvaron här.

Publicerat den: 2010-03-28 kl 16:26:19 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
jenny ♥

hej tjejen, tassar förbi mellan amningarna o tackar för grattisettill lillebror ♥ hoppas du har en fin kväll o att lilleman håller sig frisk! kramar

2010-03-28 @ 22:33:00
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Mamma Russin

hej hej..



ja hon sover med pyjamas, tvådelad.. ''hela" pyjamser tar hon av sig, busan..:)



hoppas lillemannen blir frisk fort..

2010-03-29 @ 11:19:14
Länk: http://enburkrussin.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: