Min måndagslista

Tänkte försöka knåpa ihop en måndagslista, å hänga på Jennyns utmaning.
Har faktiskt tänkt skriva ihop en sån här lista dom senaste två måndagarna, men lägligt så kändes allt bara skit dom måndagarna. Kändes inte alls som jag hade mkt att vara glad över.

Idag måndag är jag glad för att..

- Det är strålande sol ute, och himlen är blå.
- Det inte är så kallt ute, och dessutom värmer solen gott.
- Jag börjar äntligen bli fri min förkylning.
- Jag har en ledig dag från jobbet, pga vård av sjukt barn.
- Jag hade en bra helg med trevligt sällskap.
- Jag börjar få lust att starta en liten renovering av mitt vardagsrum, hall och klädkammare.
- Jag hade en väldigt bra självdiciplin under helgen, när det gäller en viss sak.
- Jag har världens finaste och underbaraste son!
- Jag är ensamstående mamma, och trivs förjävla gott med livet just nu.

Gör en måndagslista du med =)
Tack Jennyn, för ditt peppande med dina listor varje vecka!

Publicerat den: 2010-03-01 kl 13:03:17 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
jenny

Hej vännen, kul att få läsa din peppande lista:) Ha en underbar vecka, kramar

2010-03-01 @ 21:03:26
Länk: http://jennyn.blogg.se/
jennyn - tävla gärna hos mig ♥

hej gumman, kika gärna in o tävla hos mig :) kramar

2010-03-03 @ 21:19:07
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: