Måndagslistan

Hänger på Jennyns måndagslista även den här veckan =)

Idag måndag är jag glad för att

- Renoveringen av mitt vardagsrum är färdig, och jag är supernöjd!
- Jag ser fram emot att börja renovera min hall så fort tillfälle och tid finnes.
- Det är plusgrader ute, vilket förhoppningsvis hjälper mig att bli av med dom hemska sprickorna på händerna.
- Jag lyckades komma fram till BVC-sköterskan för att boka en läkartid för lilleman, som varit förkyld i två veckor.
- Jag håller på och stortvättar, så snart har jag två tomma tvättkorgar ist för två överfulla.
- Jag och lilleman ska smita in på jobbet efter läkarbesöket, och få oss nybakade bullar och mockarutor.

Ja lite guldkorn hittade man allt i denna gråa måndag =)
Gör en måndagslista du med!

Publicerat den: 2010-03-08 kl 08:56:29 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
jenny

Åhh jag är ju så himla nyfiken på att se hur det blev!!



Lägg gärna ut bilder :) Härligt o läsa din måndagslista!

Kramar

2010-03-08 @ 22:24:48
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: