Måndagslistan

Hänger på måndagslistan hos Jennyn den här veckan. Får passa på när man är "ledig" och har tid och ork att verkligen sitta här och skriva.

I dag, måndag är jag glad för att ...

- Trots grått och trist väder ute, trots att jag är hur trött som helst, så känns livet bara såå bra just idag!
- Målade klart sista väggen i mitt vardagsrum igår, och en bit ut i hallen. Så nu står TV-bänken där ist för i hallen, och det blev superbra!
- Är "ledig" idag (vab), för lilleman är kass i magen. Men inga spyor än, så det får vi vara glad för.
- Lilleman är otroligt lugn och snäll idag, vill gärna sitta i knä och bara ta det lugnt. Och det hör verkligen inte till vanligheterna så det gäller att njuta lite extra av mys med honom =)
- Har en massa sug att småplocka och sortera, och då passar det juh bra att man är "ledig". Så hoppas på att få lite nytta gjord här hemma dom kommande dagarna.
- Vi har lite smått börjat planera för en utlandsresa (jag, lilleman, pappa och dom två äldsta bröderna). Antingen åker vi i slutet på maj, eller så blir det till hösten/vintern. Beror på vad majoriteten tycker, men det lär visa sig inom dom närmsta dagarna =)
- Påsk till helgen. Iofs är påsken inget speciellt för mig. Det enda speciella är att vi har långstängt på jobbet och man har tid och möjlighet att hitta på saker med familj och vänner. Hoppas på strålande sol till helgen, för då hänger jag med familjen ut och grillar och tar nån öl i vårvädret =)

Gör en måndagslista du med =)

Publicerat den: 2010-03-29 kl 11:19:41 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: