Frustrerande

När jag påbörjade mitt projekt i måndags så gick allt så smidigt. Var inga problem att ta sig ner på jobbet för att hämta det som behövdes.
Men nu när det är dags för slutfinishen så vägrar lilleman ta på sig ytterkläder.

Och det är verkligen frustrerande, efs idag är sista dagen för mig att kunna fixa, innan jag ska jobba imorron. Har iofs hela helgen på mig, men det känns lagomt drygt att vänta tills dess.

Han är otroligt envis och otroligt gnällig. Väldigt få stunder på dagarna som han är glad just nu. Antar det beror på förkylningen.
Hatar att aldrig har egen tid att fixa med sånt här på.

Publicerat den: 2010-03-04 kl 11:32:55 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
stina

ja det är verkligen uttröttande för de små med så mycket att ta in.... herregud han orkar knappt vara uppe till sju! men som du säger, det regleras ju med tiden. tycker det är bra att man blir inskolad som förälder också, det här med att gå ifrån korta stunder andra inskolningsveckan och så, så blir man inte så nojig :)

2010-03-04 @ 17:07:53
Länk: http://psychololita.blogg.se/
Annah - blivande tvåbarnsmamma

Nja äckligt är väl fel ord, jag tycker det är ganska ofräscht med håriga ben. Iallafall när dom syns, men ja är det under ett par byxor så vet man ju ändå inte haha. Så då kvittar det ju om dom är håriga eller inte. Brukar inte jag heller raka benen speciellt ofta under vintern, skönt med lite päls när det är kallt ;).

2010-03-05 @ 12:35:07
Länk: http://carpeannah.blogg.se/
jenny - tävla gärna hos mig ♥

Hej, åh vad jag känner igen mig! I dag tog det oss en halvtimme att ta oss ut för Astrid vägrade sätta på sig overallen.



När jag till slut efter 25 minuters trugande o trasslande till slut sa åt henne att då får vi vara inne och själv tog av mig mössa, vantar, ytterkläder då förstod hon allvaret, slängde sig i overallen och drog på sig både mössa och vantar. haha, ja herregud!



Men tur de är charmiga o underbara också!



Kramar till er

2010-03-06 @ 22:20:27
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: