Bilder kommer

Fick en frågan om att se bilder på vardagsrummet. Och jag ska försöka komma ihåg å ta nå bilder å lägga upp =) Ev så har jag nån bild på hur det såg ut före också.

Tog hem lillemans nya säng från jobbet idag. Eller den är inte hemma än. Pappa skjutsar hem den åt mig ikv. Då ska den börja målas om - antikvit.
Känns som chansen att den blir färdig är större om jag har den hemma och målar. För då har jag kvällarna till förfogande.
Ska även försöka få till en bild på den när den är klar =)

Sen hoppas jag på att få lite smarriga recept av Helena framöver =) Har lixom idétorka gällande mat, så det blir bara samma och samma hela tiden. Trist i längden.

Men nu blir det nog iaf en dag till hemma från jobbet. Får se hur lilleman verkar imorron, om han ev kan gå på dagis på torsdag.
Just nu är det ganska skönt att slippa jobba, för stämningen där borta är allt annat än bra. Nästan så man gruvar sig för att gå på jobbet. Och så ska det inte behöva vara.

Publicerat den: 2010-03-09 kl 18:56:47 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Maria

Jo, lite kul var programmet men jag tyckte att de var dumma som inte gav det en chans för att undseendet inte passade då de trivdes ihop i mörkret! Det är otroligt vad det är viktigt med utseende. Men som tur va så tycker ju alla olika vad som är snyggt också =)

2010-03-10 @ 06:37:38
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
jenny

Väntar med spänning, ska bli kul att få se! Kramar

2010-03-10 @ 21:41:09
Länk: http://jennyn.blogg.se/
stina

haha I know! det är bedrövligt! det är ju just det att de där "barndatorerna" är ju i plast, de fattar ju direkt att det är fejk liksom. vi har en trasig dosa som han brukar går runt med och en gammal trasig mobil men som sagt, de lyser ju inte! haha dessa barn och teknikprylar....

2010-03-11 @ 13:54:36
Länk: http://psychololita.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: