Påskafton och påskdagen

Haft strålade väder igår och idag. Dock har det inte blivit nån grillning vid älven som jag hoppats på, men vi har suttit på mammas infart och eldat i en eldkorg och grillat hamburgare, korv, marchmallows, fläskkotletter och fläskfilé. Helt underbart har det varit!

Igår var vi ute från mitt på dan till närmare nio på kvällen. Satt vid elden och mådde gott, utan att frysa. Och i bara vanliga kläder.
Lilleman sov helt ostört natten som var, dock inga tolv timmar som han vanligtvis gör, men är glad för sovmorronen jag fick imorse =)

Idag var vi ute ungefär lika länge, men det kändes inte riktigt lika varmt och skönt på kvällen idag. Men härligt har det varit!

Lilleman somnade för kanske en halvtimme sen. Och jag hoppas han sover till tio imorron. Fast det är nog bara att glömma.. men nio iaf..
Har tvättstugan imorron från sju, och skulle tycka det va otroligt skönt om jag fick stöka undan det innan han vaknar.
Sen kommer nog även morrondagen spenderas hos mamma, med ännu mer grillning. Spelar nog ingen roll vad det blir för väder, för är vädret sämre så grillar vi och äter inne. Funkar juh de me =)

Sen har jag även återfunnit mitt pass! Den där natten när jag inte kunde sova och lekade efter passet som en tok så insåg jag att det är omöjligt att det finns här hemma. Och mkt riktigt; passet låg hos A. Så nu har jag hämtat igen det. Bara att fixa ett pass åt lilleman nu, så är vi redo för en utlandstripp sen =)

Men nu blir det nog sova. En ny dag väntar imorron. Hoppas jag hinner göra lite underarbete på en hallvägg imorron. Känns som det projektet stått stilla ett tag nu, och jag vill gärna få det klart så man slipper allt stök.
Godnatt!

Publicerat den: 2010-04-04 kl 23:43:57 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: