Inte sig lik

Sedan ett bra tag tillbaka så har lilleman haft starka mörka ringar under ögonen. Typiskt sånt som man får när man sover för lite. Och när man tänkte efter så kunde det nog bero på det, för han sov inte alls som 1-åringar "borde" göra. Men jag tänkte inte så mkt mer på det, för vill han inte sova så går det verkligen inte att tvinga honom.

Nu dom senaste dagarna har han sovit mkt mer. Jag har märkt en stooor skillnad. Tex att han vissa dagar sover närmare 4 timmar på dagen, och 12-13 timmar under natten. DET är verkligen inte likt honom.

Mamma är också bekymrad över detta, och sa att han kanske har dåligt blodvärde.

Tänkte gå på BVC för vägning och sånt till veckan, efs det ändå är två månader sen sist nu. Och då ska jag höra lite om detta. Klart man blir lite orolig när han ständigt ser trött ut.

Gjorde honom klar för natten redan vid 18:30 ikv, och då fick jag se att sjunde tanden juh är framme. Men dom kommer lite som dom vill dom där tänderna. För nu är det en av kindtänderna som kommit fram. Hahah. Så antagligen kan tröttheten och extra gnället senaste tiden ha berott på den där tanden också. Men ska ändå kolla upp det till veckan.

Gjorde en beställning på HM och Ellos i onsdags. Idag kom båda paketen. Hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle gå såå fort. För det har det nog aldrig gjort förr.
Annat är det med en beställning från en annan sida som jag gjorde för en månad sen. Leveranstid: 3-4 arbetsdagar. Har fortfarande inte fått något paket. Hmm..

Stressen jag kände tidigare har lagt sig en aning nu. Har fått i mig lite mat, och öppnat en öl. Tvättar kläder för fullt. Mysbyxorna och en reklamtröja är på. Så kvällen blir lugn och skön =)
Hoppas lilleman tar en rejäl sovmorron imorron trots att han somnade tidigt ikv.

Publicerat den: 2009-09-18 kl 19:23:54 | Kommentera här! 4 st


Kommentarer
Soya ★

Hoppas det är ok med lilleman. Kram

2009-09-18 @ 20:23:38
Länk: http://soyasblogg.se
Maria

Tack, hoppas att den är det på också.

Jessica

Det kanske är vitamin brist? Det löser sig säkert,Synd att du bor så långt bort annars hade vi kunnat gå tillsmans varje dag:)

2009-09-19 @ 15:24:26
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Mamma Russin

hej hej...



haha, ja du har sååå rätt i att jag är kräsen..



hoppas Oliver kommer på "fötter" igen.. kramkram

2009-09-19 @ 18:59:51
Länk: http://enburkrussin.se
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: