Har en del att göra

Imorse kändes det verkligen som jag hade en hel lista på saker att göra den närmsta framtiden. Å en hel del av dom sakerna måste ske helst innan helgen.
Nu blev det dock inte en såå lång lista, och en av sakerna fick jag avklarat idag.

Gick ner till vaktmästarna, som ändå håller till i samma byggnad där man själv jobbar. Ingen lycka. Ringde ist honom jag behövde få tag på lite senare. Skulle höra när man kunde få kvittera ut nycklarna. Tyckte egentligen jag kunde få göra det nu direkt, eftersom han hade nycklarna inne, och jag dessutom inte ens kommer ha en chans att få börja flytta in tidigare.
Men han trodde att till veckan skulle jag nog kunna få nycklarna. Dock har jag ännu inte hört något om nåt tapetval. Får se om dom ringer, men annars är det väll inte hela världen egentligen heller. Bara man får flytta så =)

Måste ringa Telia, och skaffa mig ett internet. Ska höra vad det finns för alternativ som passar mig bäst.

Måste ringa Jämtkraft och rapportera inflytt, så man får nån värme när man flyttar in.

Sen MÅSTE jag skriva på bekräftelsepappren för adressändringen och skicka in. Har glömt bort det fleeeera ggr nu.

Sen måste jag boka en klipptid. Får inte vänta för länge, för då slutar det med att det kommer dröja tills efter jul.

Sen måste jag "hem" till huset och packa det sista. Har egentligen bara lite köksprylar kvar, och lite småplock nere i källaren. Sånt där som man verkligen drar ut på för det känns bara rörigt. Men det ska nog gå.
Funderar på att gå dit en sväng på fredag, och fixa med lite sånt.

Ja nu drar det verkligen ihop sig. Är juh ganska precis två veckor kvar tills man får flytta nu =)

Publicerat den: 2009-09-16 kl 21:50:04 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: