En TV rikare!

Först fick jag invänta rörmockaren, som skulle komma runt 10.
Ca 10:45 dök han upp. Sen tog jobbet ca 10-15 minuter.

Efter det gick jag och O på ICA. Sen hem för att kika på Sjunde Himlen. Pappa kom hem på lunch, och gosade lite med lilleman. Sen stack han på jobbet igen.
När TVn var slut gick vi ut igen. Gav lilleman en flaska välling i vagnen, men inte skulle han sova inte. Gick in på jobbet en sväng, och fick veta att Gunnel hade en TV till övers. Så vi gick dit för att kika på den. Blev även bjuden på fika.

Sen tog vi en sväng på jobbet igen. Och då skulle självklart inte lilleman sova. Försökte söva honom på vägen hem runt halv 3, men då skulle han bara sitta upp. Slutligen somnade han i sin säng hemma, och sov ca 1 timme.

Skulle ev få TVn, datprn pch dammsugaren hitkörd, men det verkade köra ihop sig ganska rejält. Men så ställde A upp som bärhjälp, och det tackar jag för!! Så jag fick hit alla grejer idag.
TVn är en "gammal" tjock TV, med jäkligt bra bild tydligen, med tillhörande ben och glashyllor. Helt ok till att börja med. Så när man sparat undan lite pengar så kanske man kan köpa sig en platt-TV =)

Vid 21:30 fick jag äntligen lilleman i säng. Kan juh hoppas han ger mig och sig själv sovmorron imorron =)

Publicerat den: 2009-09-03 kl 22:31:55 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Ylva

Ja du verkar ha haft en mysig och alldelles underbar dag med lille O.

Skönt å inte behöva stressa liksom...

kram

2009-09-03 @ 23:41:27
Länk: http://lillylva.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: