En liten tröttis

Natten som var sov lilleman från ca 08-09. Visst vaknade han nåra ggr under natten, men det hör juh till.
Gjorde oss klar och stack ut och cyklade med brorsan. Blev bara en tur till jobbet och hälsade på. Sen såg lilleman såå trött ut, så det var lika bra att cykla tillbaka.
En halvtimme senare sov han på min arm.

Passade själv på att sova, och sov väll runt 2 timmar kanske. Lilleman därimot sov över 3 timmar. Tänkte han kanske skulle vara uppe lite längre ikv, men icke. Redan runt 19 var han supertrött, medans jag och brorsan kikade på Beck. Han somnade nästan på golvet flera ggr.

Så kl 20 fick han välling och lägga sig, och somnade direkt.
Hoppas han iaf sover till 8 imorron =)

Imorron ska jag ta en tur till A medans han jobbar. Ska inventera frysen, och se om man kan packa lite mer. MÅSTE även göra klart pappren för adressändring som inte blev gjort idag heller. OCH ringa Jämtkraft. Ska även köpa mig nån fredagsöl =)

Publicerat den: 2009-09-17 kl 20:38:12 | Kommentera här! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: