Less på allt!

Känns som jag har huuur mkt som helst å göra.

En massa tvätt, åsså har jag inte ens inspekterat tvättstugan där jag bor än. Men det kändes som ingen mening heller den här veckan, efs jag inte kan tvätta när jag har lilleman. Så sen jag flyttade har jag gått fram å tebax med tvätt från A, där jag lånat tvättmaskin. Känns lite drygt.

Sen har man en jäkla massa å handla, när man flyttat ifrån allt som fanns i kyl, frys å safferi. Å när man inte längre har tillgång till bil, eller bor med någon som gärna svänger in på affärn efter jobbet så får man gå på affärn mest varje dag å handla i omgångar, efs det inte går å handla hur mkt som helst med barnvagn. Det blir också drygt i längden, och tar en massa extra tid.

Sen är det lite drygt att man knappt har nån egentid alls längre. Visst att det varit klent av den varan tidigare, men jag trodde det skulle bli bättre när man flyttade isär. Men ist får man ta alla tidiga mornar själv, alla kämpiga kvällar och allt skrik på nätterna själv. Men ist får man juh verkligen egentid då man är helt barnfri. Men rätt somn det är så går det 1-2 veckor utan nån egentid alls. Och det är satans så frustrerande. Bara det här att aldrig få göra sig iordning ifred på mornarna.

Nej nu är jag faktiskt less. Behöver få tid för mig själv nu! Allt är bara en enda röra.

Publicerat den: 2009-10-15 kl 14:48:00 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Hoppas det känns lite bättre. :)



Jo, angående tapeten. Bryr mig inte det minsta. Tycker bara det är kul. Jätteroligt att du också är så nöjd. Det kommer bli helnajs med svarta gardiner. Kram och ha en härlig helg

2009-10-16 @ 14:11:32
Länk: http://annlouise-sjostrom.com
Jenny

Åh, ja men kom faktiskt på en sak, ska ju upp till Östersund eftersom min pappa bor där o hälsa på eventuellt den 1-2 november, ganska snart! För visst bor du där i krokarna? Frågan är ju bara hur långt bort ifrån du bor :)



Kanske skulle kunna ordna en visning hemma hos dig ändå ;)



Hoppas du har en riktigt fin fredagkväll! Många kramar Jenny

2009-10-16 @ 19:14:05
Länk: http://jennyn.blogg.se/
Linda

Har inte så stora förväntningar angående krokoms bostäder faktiskt:)

Dom håller på och tapetserar om lägenheten nu, så jag hoppas det går ganska fort.. ska vara ute ur huset senast 1 dec!

Det känns ganska tungt faktiskt... men jag hoppas att det känns bättre när allt är klart!

2009-10-16 @ 22:33:00
Länk: http://beiersen.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: