Ännu en helgdejt

Denna otroligt fina människa jobbade halvdag i fredags, så han spenderade en del tid i stan efter jobbet. Sen blev jag glatt överraskad när han kom in på jobbet på eftermiddan.

Han fick ta nyckeln hem till mig, innan han for och handlade mat som han fixade iordning tills jag kom hem. Hur gulligt var inte det? =)

Lördagen for vi till stan och kikade möbler på Bonus. Är juh ute efter en kökslampa och ett soffbord. Hittade dock inget.
Tog en sväng på Lillänge också, för lite lunch på Coop. Min dejt lekte även med lilleman i bollhavet, vilket verkligen uppskattades!

Sen for vi hem och gjorde ett försök att se på film, men med ett klåfinger som hela tiden stänger av antingen TVn eller DVDn så gav vi upp.

Senare på kvällen gick vi på Mr Wok och beställde hem mat. Tog en öl medans vi väntade. Sen hem och åt, och myste lite i soffan när lilleman somnat.

Idag söndag hann vi inte mkt mer än kliva upp, äta frukost och duscha.. så for han hem.
När han for hem så gick lilleman och jag ut på gården. Tänkte få med mig Björn och hans brudar ut, men då hade han redan lämnat dom till sin mamma.

Ist tog vi en promenad ner på jobbet, och sen hem till mamma. Där spenderades några timmar framför symaskinen, medans mamma och Ola tog med sig lilleman i vagnen för en sovstund.
Blev kvar där på middag, och fick skjuts hem av pappa när han kom dit för att hämta brorsan.

Helgen har alltså varit BRA! Fattar dock inte hur det kan bli så satans jäkla skitigt och stökigt bara på en helg. Men det får jag ta tag i imorron kväll efter jobbet; måndagsstädning.

Kommande helg är jag bjuden på julfest i Strömsund, och sen spendera natten i Hammerdal =) Det ser jag fram emot!

Publicerat den: 2009-11-29 kl 20:21:51 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Jenny

Åhhh va mysigt med dejtande :-D hihi



Härligt när de är så där pirrigt i kroppen!



Ha en härlig vecka vännen, kram!

2009-11-30 @ 10:32:46
Länk: http://jennyn.blogg.se/
HelenaL

Det är så roligt att höra om å läsa om dina äventyr! Du har ju verkligen hittat en pudding:) Ser fram emot mer spännande berättelser. Du förtjänar vekligen att må så gott som du gör. Tack för ikväll förresten!Love you! Pusss

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: