Trevlig kväll

Kvällen började lite senare än planerat, men det gjorde ingenting. Förfesten var egentligen inte så mkt att hurra för. Kom iväg till Nälden alldeles för sent.

Trodde att jag skulle vara den enda i sällskapet som for dit för att dansa, men Ylva gjorde mig sällskap. Och jag tror inte det är omöjligt att få med henne på mer dans i sommar =) Så nu har jag två danskompanjoner i sommar; Jessica och Ylva =)

Så vad säger du Jessica; om två veckor, den 16 maj, tror jag det är premiär på näset. Är du på? =)

For från Nälden strax efter två. Vilket betyder att om vi hade farit raka vägen hem hade jag varit hemma runt halv tre. Men ist skulle folket in till stan för att äta kebab. Så efter fyra var jag hemma. Kom i säng runt halv fem. Och det är en lång kväll för en som annars inte är alltför bortskämd med mkt sömn.

Hur som helst var kvällen mkt trevlig.

Publicerat den: 2009-05-03 kl 13:17:59 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
☆Soya☆

Va bra att du hade en trevlig kväll!

2009-05-03 @ 23:07:18
Länk: http://soya.blogg.se/
Jessica

Det låter som du hade en bra kväll:)

Kan tyvär inte den 16 då är ja i turkiet :)

Blir där en vecka,men sen är ja fit fore fight:)

2009-05-04 @ 11:34:06
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: