Städning igång

Kom hem strax före fem. Satte igång att plocka undan lite för att förbereda för dammsugning. När A stack vid halv sex så körde jag igång. Började med dammning av i stort sett alla ytor. Sen blev det dammsuga alla golv. Har hunnit torka golv i köket, v-rummet och hallen. Har sen tre rum kvar. + att jag tänkte dammsuga i tvättstugan och trappen.

Får se om det även blir en andra omgång med torkning. Känns inte riktigt som jag litar på att det blir riktigt rent när moppen blir skitig efter varje rum, och den är svår att få riktigt riktigt ren. Och just nu vill jag ha riktigt rent här, för en gångs skull =)

Ölen gör det definitivt lättare =)

Publicerat den: 2009-05-15 kl 19:24:36 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
BabbiDesign - Bloggdesigner

Hej! Ang glassen, jag vet inte riktigt vad man kan jämföra med att det blir som, du får nog prova o avgöra själv :) Trevlig helg!

2009-05-15 @ 19:53:33
Länk: http://babbidesign.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: