Slappat till

Har inte varit ute och gått sen i torsdags. Det är alltså 5 dagar utan motion. Har iofs gått lite på jobbet, och man får väll vara glad för det lilla.
Missade morronpromenaden med mamma både i måndags och igår. Men idag körde vi på tredje gången gillt, och jag tog mig upp i tid!

Är verkligen ingen morronmänniska. Eller så beror det helt enkelt på att man envisas med att få så mkt vaken tid som möjligt på kvällarna. För dom lediga kvällarna är guld värda nu när man jobbar på dagarna.

Men ikväll SKA jag försöka komma i säng i tid. Kanske direkt efter Rent Hus. Men senast kl 22:00 måste jag försöka komma i säng ikväll. Måste se till att vara utvilad så man både orkar med en promenad och jobba. Kan inte fortsätta på detta slappa viset.

Publicerat den: 2009-05-06 kl 06:43:48 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Tanya

blir i huset mitt emot, så vi ska flytta tvärs över gården.. förhoppningsvis blir det väl så. en 2:a på 79kvadrat

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: