Mors Dag

När vi kom hem till mamma så gjorde hon sig iordning, sen gick vi ut en sväng. Blev dock ingen långtur, det har varit på tok för varmt för det. Fick lite solbränna också =) Måste nog börja använda solskyddskräm nu, så man slipper se ut som en kräfta hela sommaren.

Sen blev det nån kall öl i finvädret på deras altan. Gött! Tog även en sväng bort på dagis så O fick gunga lite där.

När A hade vaknat så ringde han och skulle komma dit han också. Och med sig hade han en blomma till mig. Så idag har jag fått två blommor =) En av A från O, och en av mamma från O. Tack så mkt!

Blev grillat till middag där, lite TV-spel och sånt.. innan det var dags att packa ner O i vagnen och vandra hemmåt. Han var såå nära att somna hemma hos mamma. Tycker det brukar märkas en grym skillnad på honom när man varit hemma en dag och när man varit hos mamma. För hos mamma finns det massa folk som mer än gärna tar sig för med att underhålla honom. När jag är hemma själv med honom är det väldigt sällan jag orkar hålla igång en hel dag, vilket kan resultera i rastlöshet.

Men trots detta så var han svårlagd när vi kom hem. Men nu äntligen sover han. Själv ska jag köra igång lite tvätt, vattna blommor, duscha.. och när det är färdigt ska jag kika på Saltkråkan tillsammans med en kall öl =)
Nu blir jag ensam två nätter i rad, efs A ska jobba natt.
Dessutom är jag "ledig" två veckor nu också =) Ska försöka hinna med lite pyssel då. Gräset måste klippas, och jag har absolut inga problem med det. Det enda problemet för mig är att få igång klipparen. Men det ska nog lösa sig.

Publicerat den: 2009-05-31 kl 21:45:37 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
☆Soya☆

Va kul du fick blommor :)



Ja jag hoppas mycket på den här vagnen nu. Har ju inte sett den på riktigt ännu så det är extra spännande.



Kram

2009-06-01 @ 00:53:33
Länk: http://soya.blogg.se/
Linda

ja så har jag alltid kunnat göra före barn typ äta enligt tallriksmodellen och sen unna mig en godisdag i veckan och ändå gått ner. men nu sitter kilona lite bättre. och jag mår faktiskt väldigt bra i kroppen av att inte äta bröd, pasta och socker.



jaja vi får väl se hur detta slutar ;.)

2009-06-01 @ 11:22:46
Länk: http://familyspace.blogg.se/
Angelica

Skickade efter ett nytt röstkort hit ner så nu ska jag bara komma på vad man ska rösta på!

Hehe ja det är lite konstigt, vad många man gick runt och ogillade på den tiden helt utan anledning egentligen.. Å andra sidan har jag kanske inte alltid varit guds snällaste skapelse så du hade säkert dina skäl. Tur man blir visare med åren :)

2009-06-01 @ 18:24:00
Länk: http://anejlica.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: