Massa minus!

Förra veckans vägning visade på minus.
Idag visade också vågen på minus.
Vad glad jag blir!
Speciellt efs jag denna vecka knappt varit ute och rört på mig alls. Och att jag dessutom avnjöt en hel del öl förra helgen.

Nu är jag "ledig" i två veckor, så nu ska det promeneras en massa så jag får behålla detta minus. Och kanske få ännu ett minus nästa vecka.

Blev även några hundra minus på mitt konto idag. Jag och mamma for iväg för att handla blommor till mina blomlådor och amplar. Så vi får väll se om detta är något för mig.
Har varit lite gruvsam inför det här med att handla blommor. Har känt att jag inte vill ha en massa färgglada blommor ute. Men när vi kom dit så insåg jag att det finns juh en massa fina vita blommor också. Så såna blev det, men även lite blått och rosa. Bilder kommer när dom är planterade =)

Publicerat den: 2009-05-29 kl 20:38:14 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Angelica

Oj vad du går ner hela tiden, roligt att alla promenader ger resultat. Själv har man ju gått minst 2 timmar om dan i snart ett halvår nu men gått upp iallafall, haha :) Har dock fått lite muskler faktiskt så jag skyller på de. Lycka till med blommorna! Kram

2009-05-29 @ 22:40:48
Länk: http://anejlica.blogg.se/
Angelica

Härligt, kan tänka mig att det är fullt upp den dan! Men du.. då kanske du vet.. får man rösta även om man inte har sin valsedel? Annars måste jag få någon att skicka ner den.

Det låter som en bra ide, när jag kommer hem ska jag visa dig en superbra övning som stärker magen, efter en graviditet förlorar ju vissa muskler nästan all styrka dessa är väldigt viktiga att bygga upp igen för att inte få ryggproblem osv.

Vet du vad som just slog mig.. vi har aldrig umgåtts, är inte det lite konstigt?

2009-05-29 @ 23:09:36
Länk: http://anejlica.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: