Leva eller överleva?

Vissa dagar känns livet bara jobbigt. Man tänker; vad är meningen med detta?
Självklart lever jag för O. Han är mitt allt.

Men med egna barn i sitt liv så blir allt annat så jobbigt vissa dagar. Såna dagar då man har en massa saker man måste/borde göra, samtidigt som det finns saker man vill göra. Och hur man än vänder och vrider på det så går det inte ihop. Man hinner/orkar bara göra alla måsten. Och när dom är överstökade, ja då är det dags för sängen, för att återigen börja om imorron. Känns så meningslöst.

Just nu känns det inte som man lever, utan man gör bara allt för att överleva. Men visst måste väll livet gå ut på mer än det? Har för mig att jag hört att livet går ut på att man ska leva..

Publicerat den: 2009-05-25 kl 22:39:09 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
emma

loysan, hur eländigt kan man ha det? låt en del måste saker ligga å ta dig tid för d du vill, unna dig det du vill ist. de gör inget om tvätten blir till höga berg eller om disken står. vi lever varje sekund!

man måste va modig för att vara lycklig! våga låta saker va.



kanske ja inte vet exakt hur d e å ha en 10månaders hemma, men hoppas att du lyssnar på mina råd.



tack för alla fina kommentarer på min blogg, du e min flitigaste läsare=) kram!

2009-05-26 @ 20:15:59
Länk: http://ammas.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: