Kan bli en intressant morrondag

Imorron blir det jobb. Och jag hoppas hoppas att jag kan få komma ifrån nån timme mitt över dan. För isf ska jag följa med Helena och Sandra in till stan en sväng. Helena ska pierca naveln, och det är denna kvinnan som ska göra det. Har följt hennes blogg några år. En helt underbar blogg!

Och det skulle vara grymt roligt att få träffa henne live =) Så varför inte ta denna ypperliga chans till det?

Sen får vi se hur jag hanterar detta den här gången. Sist när Helena skulle pierca sig, i tungan, så följde jag med för att kunna köra hem. OM Helena skulle bli dålig.

Men det slutade med att det var JAG som nästan svimmade. Hahah. Jag såg svart. Jag hörde bara ett pipljud en lång stund efteråt. Jag blev alldeles kallsvettig. Jag var verkligen inte kapabel till att köra hem. Men då var det tur att Helena klarade sig fint =)

Publicerat den: 2009-05-07 kl 20:09:22 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Angelica

Vad kul, hon gjorde min senaste piercing, riktigt proffsig och trevlig!

2009-05-08 @ 15:04:22
Länk: http://anejlica.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: