Hjärnsläpp

Tog mig inte ut på nån promenad imorse. Heller. Har endast blivit en promenad den här veckan. Eller om det var två. Och det märks på vikten. +1,2kg. Men jag är inte missnöjd för det, för 57kg är ändå helt OK för mig =) Får ta nya tag under helgen och nästa vecka.

Imorse gjorde jag något som jag aldrig tidigare gjort. Jag tog på mig samma strumpor som jag hade igår. Herregud. Vart är detta på väg.

Dessutom luktar det en massa mystiskt hemma hos oss nu för tiden. Och det är O och katterna som är skyldiga. Bajspåsar hit och dit. Bara för att en viss människa i hemmet inte klarar av att slänga sånt i hinken med lock. Så innan jag gick på jobbet imorse beordrade jag A att tömma ALLA bajspåsar, öppna fönster i alla rum och vädra vädra vädra. För när jag kommer hem i eftermiddag så ska det dammsugas. Och det ska dammtorkas. Och det ska ev skuras golv. Och slutligen ska det eldas doftoljor och rökelser.

Dock får jag göra detta själv, efs A ska iväg på nånting med sitt jobb. Igen. Men jag hoppas O låter mig pyssla med lite sånt. För nu behövs det verkligen.
Tänkte även köpa med mig nån folköl hem. För storstädning utan öl går inte riktigt ihop för mig =)

Publicerat den: 2009-05-15 kl 10:46:51 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Tanya

Hahaha, du är så skön guman! =) Öl å städning, tror fasen jag ska köra på det jag också. Men ikväll blir det bio. Å annars så har jag tänkt packa idag, förrästen fick jue tag i lite kartonger via Maria. Så just nu behöver vi inga, kanske behöver flera framöver men isf säger jag till =)

2009-05-15 @ 12:14:24
Länk: http://datsmore.blogg.se/
Stina

Ha ha då är vi två det där med ölen&städning:)..



2009-05-15 @ 13:08:57
Länk: http://makakakaapa.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: