Fy faan, vad vidrigt!

Idag fick jag en mindre trevlig upptäckt under lunchen. Eller rättare sagt; I lunchen.
När vi köper mat från Wärdshuset så brukar jag ofta ha tagit majs i min salladslåda. Det har varit en klar favorit under många år.

Men från och med idag kommer jag nog ALDRIG mer äta majs. För idag, när jag satt och åt, så såg jag plötsligt något som verkligen inte hörde hemma där. Visste inte vad det var först, men ganska snart visade det sig vara något slags djur.



Slängde ifrån mig lådan med majs, och var tvungen att dricka både det ena och det andra för att få bort den där äckliga känslan av att jag var såå nära att äta en sån där vidrig varelse.

Den minskade aptiten höll i sig även vid middagen hemma tidigare ikväll.

Publicerat den: 2009-05-26 kl 21:16:01 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Tanya

usch usch usch! =( jag skulle nog valt att inte äta på wärdshuset någe mera, hur trist det än låter. men det där var verkligen vidrigt!

2009-05-26 @ 22:31:15
Länk: http://datsmore.blogg.se/
jessica

Men guud så äckligt ,hoppas du sa till om det.

2009-05-27 @ 10:04:25
Länk: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: