Framsteg

Nu dom senaste dagarna har O börjat använda sig mer och mer av knäna för att ta sig upp till saker, och över saker. Men det är bara sånt med lagom höjd än så länge. Och han har inte fattat ännu att man kan ställa sig på knä för att krypa. Men hur som helst är det framsteg, och det är såå roligt!
Har lagt in ett filmklipp med det på Familjeliv. Har ännu inte orkat sätta mig och försöka mig på det här med att lägga upp filmklipp här på bloggen.. så det får vänta ytterligare ett tag.

Annars då.. så gruvar jag mig liiite för ikväll. O sov sin första lur när jag klev upp strax efter 12 idag. Vet inte hur länge han sov, men han vaknade inte långt efter mig.
Han såg väldigt trött ut där vid halv 4 idag. Tänkte då lägga honom i vagnen och låta honom sova ute, medans jag skulle passa på att dammsuga. Han somnade till, i nån minut. Men nästan direkt då jag drog honom utanför dörren så vaknade han. Försökte söva honom, men det gick inte. Och efs det då nästan var dags för honom att äta så gjorde jag en flaska välling, i hopp om att han skulle somna på den och sova gott en stund. Men icke. Så han fick komma upp igen. Och han har varit ovanligt nöjd och glad hela eftermiddan.

Runt halv 8 la jag honom i sin säng, och han somnade nästan direkt. Nu är det bara att hoppas att dom där få minutrarna han sov i vagnen på eftermiddan räknas, för annars kommer han snart att vakna och vara vaken nån timme innan det är dags att sova för natten. Har haft erfarenhet av det tidigare.

Börjar som sagt jobba imorron. Och redan kl 05:00 imorron bitti har jag bokat in en promenaddate med mammsen. Herregud. Hur ska det gå.. Eller jag tror inte det blir några problem att ta sig upp och gå ut. Det som kan bli problem är hur man sen ska orka men en dag på jobbet från 8-18.

Publicerat den: 2009-05-03 kl 20:23:39 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Johanna

Tackar. :)

2009-05-04 @ 09:27:47
Länk: http://familjenkorb.blogg.se/
Mamma Russin

hej hej..:)



vilken gulligt kort..



du , jag hyrde ut en bil i lördag till en frn krokum.. var det inte där du bodde?? hans bil hade gått sönder.. hade nån elfirma eller nått med el iaf.. hihi.. tänkte på dig direkt då jag såg krokum..

kramkrma

2009-05-05 @ 13:43:37
Länk: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: