En orbitrek rikare

Killen jag ev skulle köpa orbitreken av, som jag hittade på Blocket, erbjöd sig att köra hem den åt mig. Vi bor juh inom samma län, men det är ändå en bit att åka. Men efs han skulle in till stan så tog han en sväng förbi Krokom imorse. Supersnällt! Han ville dessutom inte ens ha betalt för det.

Så nu står den här hemma. Ska så småningom flytta den in till v-rummet, så man kan kika på TV medans man kör ett race =) Tror nog det här med motion kommer gå ännu bättre nu, när man kan träna även om man inte tar sig ut.

Blev en kort promenad med Zandra och Jenna imorse. Bara 5km. Typ hälften av vad vi brukar gå. Hahah. Tog oss iväg redan vid 8, efs jag var tvungen att vara hemma till 10 för att ta emot killen med orbitreken.

Ev så blir det nog en promenad med mamma sen ikv. Ska få i oss lite mat först bara. Tänkte grilla kyckling idag, med egengjord klyftpotatis och bea. Mmm!

Publicerat den: 2009-05-09 kl 16:50:18 | Kommentera här! 1 st


Kommentarer
Maria

Härligt. jag körde 40 minuter på min idag. lycka till

2009-05-09 @ 20:31:03
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: