En helt underbar kväll!

Minns knappt sist jag hade en så rolig kväll. Det var dock lite lite folk, får hoppas på mer nästa gång =)
Tack Bea och Ylva för en toppenkväll! Det måste vi göra om, snart.

Annars är det Mors Dag idag. Förväntar mig inte att få något. Har dessutom inte köpt nånting till mamma. Tycker egentligen inte det är presenter som är det mest väsentliga. Hade jag varit en annan typ av person så hade jag berättat för mamma hur mkt jag älskar henne. Men sånt har jag svårt att uttrycka.

Funderar på att vandra dit en sväng. Efter endast 3-4 timmars sömn i natt.
A sover, och han ska jobba i natt. Så därför tänkte vi hålla oss borta tills han vaknar, så han får sova ostört.

Publicerat den: 2009-05-31 kl 09:27:38 | Kommentera här! 2 st


Kommentarer
Linda

Jo jag vet att det skiljer sig mycket mellan olika människor såklart. jag har skitsvårt att gå ner. och jag ska ge det massa tid men det e ju ändå sjukt trist att ha gått upp 200 gram...



jo jag promenerar massor eftersom vi har hund. Iag joggade jag för första gången och det hoppas jag komma igång med ordentligt. så nä nu jäklar! Grattis till din nedgång! Skönt att ha det så lätt.

2009-05-31 @ 21:40:26
Länk: http://familyspace.blogg.se/
Bea

Tack själv! En helt ny värld öppnades för mig den kvällen, haha, hade så himla roligt!

Kanske dans på lördag igen?

Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: