En dag utomhus

Har varit ute en del idag. Två promenader, byggt gungställning, lekt.
Vädret har väll inte varit så där superbra, förutom promenaden med Zandra imorse. Då sken solen och det var riktigt skönt. Men resten av dagen har jag tyckt det sett ut som det varit regn på väg.



Blev lite premiärgåing med gå-vagnen ute. Dock var det nog lite klumpigt med skor på, hahah. Men sen är balansen inte heeelt hundra ännu. Törs inte riktigt släppa honom själv med den där vagnen än. Men övning ger färdighet, eller hur..? =)

O var helnöjd med att vara ute en stund. Han "kröp" omkring på gräsmattan, klättrade över stockar, plockade gräs. Han till och med ställde sig på knä, i riktig krypställning. Så det kanske inte är alltför långt borta ändå, den där riktiga krypningen. För att gå själv kan han gott få vänta med iaf 2 månader till =)

Publicerat den: 2009-05-16 kl 21:39:33 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Sussi

Tack för din omtanke och tips.

Tyvärr så har jag försökt med alla tipsen redan.

Elias vägrade somna i vagnen idag, jag går ju minst en långpromenad om dagen eftersom vi har hund.

Idag ville han helt enkelt inte sova men somnade kl 18:00 helt slut.

Då råkade jag somna också i en timme så nu mår jag lite bättre.



Kram på dig och ha en fortsatt bra helg.

2009-05-16 @ 22:37:11
Länk: http://suzilemon.blogspot.com/
Maria

Ja små steg är det, blev nog knappt hundra meter åt gången nu, men det blir kanske två hundra nästa gång =) tack, vi har haft en fin dag.

2009-05-17 @ 00:28:51
Länk: http://iamiamaria.blogg.se/halsa
♥ Mamma Russin

så söt han är med vagnen.. tack vare ditt tips om att ta ut stinas vagn så springer hon med den ute nu hela tiden.. vi har bara en så vi får torka av den varje dag.. hihi..

kram

2009-05-17 @ 14:26:05
Länk: http://enburkrussin.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: