Dags att uppdatera garderoben

Kvällen igår blev inte riktigt som jag tänkt mig. När vi kom hem från stan och näst sista gången på babysimmet så fixade vi mat.

Strax efter åtta gick jag och la mig med O i våran säng. Han stökade på bra länge. Visste inte riktigt vilken sida han ville ligga på. Till slut somnade vi båda två. Jag blev väckt vid midnatt. Gjorde mig klar för att lägga mig för natten. Fick sova kanske 1 timme innan O vaknade och höll igång. Somnade om efter en flaska välling.

Och denna vakna-flera-gånger-natt resulterade i att jag inte alls tog mig upp för en promenad med mamma imorse. Men men. Kanske var välbehövligt med sovmorron iaf. Får göra ett nytt försök imorron.

Har klickat hem lite "nya" kläder från Tradera till O. Storlek 74 börjar på att vara för litet. Tycker därför det är onödigt att söka kläder i kategorin 74/80. Så det blev några nya bodysar och byxor i stl 80-86/92.
Kom ner på jobbet imorse, och fick en påse av mamma. Med en halv ny garderob från Lindex som hon köpte igår när hon var in till stan. Superfina kläder. I stl 80-86.
Så nu blir det nog till att ta en storrensning i hans garderob nån dag, och plocka bort allt sånt som verkligen är för litet. Dumt att spara på sånt nu när han får en massa nytt =)

Publicerat den: 2009-05-12 kl 11:47:04 | Kommentera här! 4 st


Kommentarer
☆Soya☆

Kul med lite nytt.

Just Lindex har ju så fina barnkläder :)

2009-05-12 @ 15:28:30
Länk: http://soya.blogg.se/
Johanna

Okej, mjä jag har svårt att tro att det finns många 12-15 åringar som klarar det.

Visst, de finns nog några, men pratat med många om hur de gjorde när de var unga och fick barn och deras erfarenheter och inget jag tycker låter bra.

2009-05-12 @ 22:06:08
Länk: http://familjenkorb.blogg.se/
Johanna

Okej, mjä jag har svårt att tro att det finns många 12-15 åringar som klarar det.

Visst, de finns nog några, men pratat med många om hur de gjorde när de var unga och fick barn och deras erfarenheter och inget jag tycker låter bra.

2009-05-12 @ 22:06:40
Länk: http://familjenkorb.blogg.se/
Johanna

Kul men kläder. speciellt till småttingar =)

2009-05-14 @ 20:24:16
Länk: http://misseverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: