Tidig morgon för en gångs skull

Varit vaken och uppe sen runt halv 7. Blev då väckt av A, som behövde hjälp att få igång bilen. Så jag klädde mig och gick ut och satte mig, medans han puttade. Gick inget vidare.
Han var på väg att ge upp, när han ringde Ola. Så han kom ner och hjälpte till att dra igång bilen.

Själv gick jag in och la mig igen. Försökte somna om. Men det var inte lätt. Så jag tänkte att det kanske var lika bra att hålla sig uppe. Har iaf fått sova närmare 6 timmar i sträck inatt.
Lilleman har sovit otroligt bra inatt. Iaf efter midnatt. Innan det var det lite gnäll. Hade dessutom förberett en flaska välling, efs han alltid vaknat vid 2 nu på slutet. Kanske var det därför han bestämde sig för att sova en hel natt..? Eller så berodde det på att jag klädde av honom innan jag gick och la mig. Han har en tendens till att bli otroligt varm i sin säng. Och kanske är det därför han har svårt att sova också. Vem vet.

Blev en promenad igår. Ska ta mig ut även idag. Själv.

Publicerat den: 2009-03-11 kl 08:00:44 | Kommentera här! 3 st


Kommentarer
Mamma Russin

skönt att du fått sova så pass ändå!! :) ja visst vart det fint med lite färg nu.. men jag kommer ta tillbaka det vita sedan.. ;) jag vet att du tycker det är för vitt...;)



ha en bra dag..

kramkram

2009-03-11 @ 09:17:26
Länk: http://enburkrussin.blogspot.com
Soya

Stella ville inte somna igår heller men efter Martin tagit av henne täcket så somnade hon på en gång. Hon hade ju pyjamas med fötter och långa ärmar så det blev nog lite för varmt.

Kram

2009-03-11 @ 09:58:52
Länk: http://soya.blogg.se/
Tanya

tänkte på en sak.. visst finns det möjlighet att bada på nyheden va? Vet inte än hur jag ska göra med simmningen, men det skulle jue vara jäkla skönt =)

2009-03-11 @ 11:47:02
Länk: http://datsmore.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (bara för mig)


Länk:


Kommentar: